Архів обговорення освітніх програм

Результати попереднього обговорення освітніх програм
Структурний підрозділ, що забезпечує реалізацію ОП   кафедра педагогіки та методик навчання
Професійна кваліфікація, яка присвоюється за ОП (за наявності)Магістр початкової освіти. Викладач педагогіки і методик початкової освіти, учитель початкової школи, організатор початкової освіти, учитель іноземної мови початкової школи, учитель-дефектолог

Проект освітньої програми - 2019
Перелік дисциплін за вибором студента
Ваші зауваження і пропозиції щодо удосконалення освітньої програми надсилайте нам до 30 січня 2020 року або пишіть у коментарях на цій сторінці.
Ваші зауваження будуть узагальнені та враховані до 05 лютого 2020 року
8 лютого відбудеться круглий стіл щодо обговорення ПРОЕКТУ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ!


*****

Чинна освітня програма
Пояснювальна записка до освітньо-професійної програми "Початкова освіта"



Рецензії стейкхолдерів
Відомості про самооцінювання
Актуальні опитування щодо якості ОП
Опитування першокурсників
Опитування випускників


     Мета програми: опанування загальних і фахових компетентностей, достатніх для вирішення проблем професійної педагогічної діяльності вчителя початкових класів. Цілями освітньої програми є формування компетентностей відповідно до професійного стандарту «Вчитель початкових класів загальної середньої освіти» з урахуванням Концепції інклюзивної освіти. Освітня програма враховує освітні орієнтири Нової української школи. Унікальність ОП вбачаємо у: підготовці фахівців інноваційного типу (фасилітаторів, коучів), здатних до студентоцентрованого навчання; реалізації інтегративного і системного підходу. ОП враховує сучасні тенденції до впровадження дуальної форми здобуття освіти. Елементи дуальної форми освіти реалізовано у забезпеченні практичної підготовки здобувачів. Використовуються інноваційні технології навчання з підтримкою ІКТ. Передбачена спеціалізація «Іноземна мова» (англійська), що відповідає загальноєвропейській тенденції до використання англійської мови як другої робочої. ОП є практико орієнтованою. Практична підготовка забезпечується педагогічною, управлінською, науково-педагогічною (дефектологічною) практикою загальною кількістю 18 кредитів ЄКТС.

    Права та обовязки усіх учасників освітнього процесу регулюються наступними документами ЗВО: Статут, Положення про організацію освітнього процесу, Положення про систему внутрішнього забезпечення якості освіти, Положення про заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників, Стратегічні і перспективні напрямки розвитку освітньої, наукової та інноваційної діяльності, Положення про наукове товариство студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених, Положення про критерії оцінювання знань студентів, Положення про практичну підготовку здобувачів вищої освіти, Правила призначення стипендій.


     ОП була розроблена у лютому 2018 р.. Освітньо-професійна програма підготовки магістрів початкової освіти є нормативним документом, у якому визначається термін і зміст навчання, форми атестації, встановлюються вимоги до змісту, обсягу і рівня освітньої та професійної підготовки фахівця за другим (магістерським) рівнем зі спеціальності 013 «Початкова освіта», галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, нормативний і варіативний зміст підготовки фахівця, сформульований у термінах результатів навчання; перелік загальних і фахових компетентностей; вимоги до атестації здобувачів вищої освіти; подано вимоги до системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Термін навчання 1 рік і 5 місяців, форма навчання – денна, ліцензований обсяг – 30 осіб. Структура навчального плану підготовки магістрів відповідає освітньо-професійній програмі підготовки. Фахівець готується до виконання професійних завдань відповідно до нормативних кваліфікаційних вимог та основних положень вищої освіти України, одержує академічну та професійну підготовку з циклів загальної та професійної підготовки. Підготовка передбачає вивчення вибіркових навчальних дисциплін, виконання робіт практичного характеру за фахом. Навчальний план підготовки фахівців визначає перелік та обсяги навчальних дисциплін у кредитах ЄКТС, послідовність вивчення дисциплін, форми проведення навчальних занять та їх обсяг, графік навчального процесу, форми поточного і підсумкового контролю. Програму розроблено проектною групою відповідно до чинного законодавства і нормативно-правової бази. Гарант освітньої підготовки і керівник проектної групи – В. В. Борисов, Заслужений працівник освіти України, доктор педагогічних наук, професор. До складу проектної групи увійшли провідні науковці, які мають значний досвід викладання у закладах вищої освіти, з них: Борисов В. В. – доктор педагогічних наук, професор, Лупінович С. М. кандидат педагогічних наук, доцент, Марків В. М. кандидат педагогічних наук, доцент, Цимбалару А. Д. доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України. Навчальний план, затверджений на засіданні Вченої Ради протокол від «29» березня 2018 року № 7. Навчальний план у новій редакції затверджений на засіданні Вченої Ради протокол від «25» квітня 2019 року № 9. В основі розроблення ОП полягала концептуальна ідея підготовки сучасних вчителів початкової школи інноваційного типу за принципами студентоцентрованості, інтегративності, інтерактивності, персоналізації освітньої траєкторії, що реалізується в освітньому процесі на засадах компетентнісного підходу. За результатами вступної кампанії 2018 р. згідно ліцензованого обсягу на навчання було зараховано 20 осіб, відраховано 2; у 2019 р. – 15 осіб. Студенти першого набору успішно склали дві екзаменаційні сесії, пройшли педагогічну і управлінську практики.


Форма для надсилання зауважень та пропозицій

Немає коментарів:

Дописати коментар