четвер, 16 червня 2022 р.

ВИХОВАННЯ З РОЗУМІННЯМ ТРАВМИ: ДОПОМОГА СОБІ І УЧНЯМ

       Сьогодні відбулася  остання зустріч з циклу навчально-практичних семінарів для майбутніх вчителів початкових класів “Виховання з розумінням травми”.   Семінари були відповіддю  на виклики, які постали перед освітянами за останні місяці.  Повномасштабне вторгнення військ російської федерації в Україну 24 лютого 2022 р. спричинило низку гострих викликів українцям як спільноті,  ментальному здоров’ю особистості, психологічному благополуччю та розвитку дитини.

Зустрічі, які проводила доцент кафедри педагогіки та методик навчання Моренко О.М., мали на меті підвищити рівень психологічної культури майбутніх учителів початкових класів щодо  розвитку стресостійкості у дітей молодшого шкільного віку та підлітків після психотравматичних подій. Також однією з головних цілей цих заходів було забезпечення  додаткової підготовки майбутніх фахівців  у  роботі  з  дітьми,  які постраждали  у  період  війни  та  мають  ризики травматизації у поствоєнний період.

Майбутні вчителі початкових класів ознайомилися з:

       методами та прийомами формування у дітей навичок самостійного психоемоційного відновлення після пережитих психотравматичних подій;

       алгоритмами підтримки поведінки дітей, яка допомагає їм  адаптуватися до нових соціальних умов життєдіяльності після пережитих психотравматичних подій;

       формування саногенних видів взаємовідносин дитини з найближчим соціальним оточенням;

       формування, розвиток і вдосконалення комунікативних навичок, емоційно-вольової саморегуляції поведінки;

       створення в дитячому колективі атмосфери прийняття, доброзичливості, відкритості, взаєморозуміння і підтримки;

       формування адекватних батьківських настанов (налаштувань) на соціально-психологічні проблеми дитини, шляхом активного залучення батьків.

Такі зустрічі допомагають нашим студентам не тільки здобути спеціальні професійні компетентності але й допомогти собі у складних життєвих обставинах.

 






Немає коментарів:

Дописати коментар